2012年4月1日 星期日

Part two來了

 
首先我們再看一次片段

我覺得最怪既事就係Team K和team B對於有成員升格加入該team的反應實在太奇怪,反應差太多

當然珠理奈同akb的成員相熟是大家也知道的......

但是.........Team B的反應也差太遠吧....

木口木面,好似唔歡迎佢咁@@

而且我覺得美優妃的演技也太好了.....

唔知點解我總係覺得佢係想法同行動係可以完全分開果種人=  =

估計當時佢心中應該會大叫~~~YES!!

而且係依件事發生之後

最起碼我發現珠理奈有好多成員愛護佢....

好似大矢,魚人,大島,才加,佐江,女王,板野,石田安奈,高柳....等.....

而且溶入Team k似乎問題不大,team B那邊就有點不好說了...

可以肯定既係,小孩係好鍾意SKE........><

不過現實D諗,好似一個人,係一間大公司之中工作,要你調職,調部門都唔出奇.....

現在就是要等本人從打擊中恢復過來了.....我都唔想佢去akb.....
--------------------------------------------------------------------------------------
[3.31][速報]珠理奈登場SKE全國握手會(大阪):在兩邊都要加油.[]

珠理奈雖然出現在現場,但不參加稍後的握手會,mini live 白組曲的代役為桑原みずき

(支配人/珠理奈)作了講話,據消息靈通人士,大意是:

今後基本上以SKE48活動為主,但是AKB48的Team-K公演也會出演,

(珠理奈)對(期間限定移籍)這個決定,
也非常震驚,
思了很多考了良久,
現在想努力地往積極,好的方面想,
給大家添麻煩了真是非常抱歉等等。

博客等都沒有更新非常對不起,(公佈後一直沒有更新過blog,G+等)
因為想把事情一件件的來解決,
希望大家理解。

現場的珠理奈表情憂鬱,面帶愁容
---------------------------------------------------------------------------------------


 










有很多人關心你呢.....希望快點復完起來吧..........

3 則留言:

  1. Team B 的一盤散沙問題一直沒有解決!
    柏木由紀就只有Center之風!
    渡邊美優紀進去其實都合理,TB兩位Tops 都是腹黑吧!
    不過想不到NMB的這樣冷淡。。。
    相反SKE的大家都是每天「跳斷腳」的日子
    就算珠理奈得不到人氣,也得到成員的友情。

    不過珠理奈與玲奈都知道兼務將會變成怎樣。。。唉!
    [克箂門特回覆04/02/2012 22:37:06]沒有回應而已

    回覆刪除
  2. SKE是珠理奈的生命
    我有信心她在akb的日子都是為了把學到的帶回SKE中!
    [版主回覆04/02/2012 22:28:31]望就係咁望啦.....
    我依家只係想佢身體好番.....--

    回覆刪除
  3. 回來中...抱歉的fibre2012年4月2日 下午4:58

    女孩子堆也不是馬上能熟起來
    雖然常與珠理奈合作
    但現在是AKB的身份
    還不是這麼可以適應的
    珠理奈要加油喔
    [版主回覆04/02/2012 22:35:00]至少我估TeamK氣氛都會幾好....
    麻里子女王都叫才加睇住佢...
    應該冇事既-3-

    回覆刪除