2012年4月2日 星期一

實地考察-----COCO壱番屋

速報.
珠理奈參演的新劇有圖了,明天再寫

依家係觀塘果邊返工,有一日同同事食完飯之後

行過商場~~~唉~~~~竟然係COCO-v-

冇錯......就係麻里子女王都讚好既COCO壱番屋

咁就係早兩日約左個超鍾意食咖哩既朋友去完剪髮之後一齊去食下啦.....

去到先知個髮型師放假....行左一陣之後就去CoCo

一去到門口,見到唔係幾多人.....大約7點左右啦

之後就入去了,都唔駛等位~

睇下份餐牌....一個set dinner 大概係$50~$70

另外可加$15-25 for~~1.餐湯 2.餐飲 3.沙律 4. 甜品

咁我同個FD都揀左加$15,可揀兩款如此類推.....

我就揀左~~~沙律 同 蘋果汁(因為我和珠理也喜歡飲-v-)

my fd就揀左洋蔥湯,檸檬荼

值得一提既係個沙律都幾新鮮,無論係D野菜既色澤,味道同D沙律既樣子

而個fd既樣子都唔錯~~~~不過以上依兩樣嘢都唔記得左影相-v-

1.我個fd揀既......咖哩忌X餅飯~



2.我就揀左普普通通既咖哩豬排飯



 

食感:  咖哩辣度適中,而且不太像是用粉來煮的~~

吃過有一些棻式是重辣,或是各重重口味,原全掩蓋左食材本身既味道,不過當然果D嘢你係唔會覺得好難食,
因為食唔出佢有D咩味了

米飯,不錯,一粒粒的,不會很糊的~~而且份量也不少~~

炸豬排,外趣內軟,而且有肉汁.....肉質都好唔錯,幾彈牙.....

唯一要挑剔既地方就係.......個豬排既粉炸得厚左少少~~

食完嘢同個FD吹左陣水,出門口先發現原來都有唔少人排緊......-3-

整體黎講我會比8分,因為咖哩飯唔算係好難整.....本身想比7分,不過服務真係唔錯,加多1分

整體真係唔錯~~幾OK的~

鍾意女王,或者鍾意食咖哩更加要去試試~~

順帶一提,珠理終於有更新G+同blog了......

都是些道歉的說話......跟本不是你的錯ma><....

4 則留言:

  1. 原來這間香港有啊
    搵日要去試試感動女王的咖喱飯先><

    回覆刪除
  2. 小弟也在觀塘店食過,味道的確不錯,不過味道和日本店仍然差少少
    題外話,很多時候ske的成員在公演完後都會到呢間店用餐架~

    回覆刪除
  3. 回來中...抱歉的fibre2012年4月3日 晚上10:25

    麻里子女王都讚好
    真的想試試
    找天去去

    回覆刪除
  4. 你終於都寫食評了
    明天我也會寫!

    回覆刪除