2012年3月19日 星期一

告知~~~Yeah~





プロダクション会議なう。

メンバーの体調(精神的なものも含めて)管理を切にお願いしました。

SSAも医療スタッフを大幅に増員しました。

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

以上既好消息,可能係肥秋聽到我講嘢.....

不過都算行動得慢啦.....但係有都起碼好過冇丫....

而且~~第一排就見到~~~~我地SKE既鬍子叔叔~湯錢淺洋(好似冇打錯字掛)

我只希望佢睇住D成員啦,SKE既舞蹈都比較激烈,真係好驚佢地會受傷

唔想見到再有成員要因傷退出,話哂人地都幫緊你打工,但係唔係一世架嘛

如果因傷影響人地成世,我諗佢夜晚都訓唔著啦.....==肥秋

不過,老湯比我既印象都唔錯既.....

係同成員玩得最埋既支配人黎0v0

相信大家都睇過~~以下既受害人~

team E既,梅隊,同Ace花音





K2既鳥隊



SKE的老湯

 



兇手當然就係SKE既變態,出口陽~~



Team E的~山下



AKIsun~~~出口小姐生日快樂呢~~
===========================================================================



今日去左3M

去做支援...........

主要係聽下電話咁@@

悶到我痴左線

咁就坐左我成日-     -

 得閒到畫左一陣嘢

不過太差了~~

要重新鍛鍊下先得@@

2 則留言:

  1. 你搵親D工都咁正!
    [版主回覆03/20/2012 22:56:39]唔~~我相信有好多嘢都係可以自己揀既..

    不過依份工都係好悶架....(-v-我最怕悶)
    而且D客都麻煩(雖然咁樣係正常既)
    .....不過,今日學左D新嘢@@

    回覆刪除
  2. 見秋元P認真處理成員們的健康問題,作為支持者的我們都感到欣慰。

    除了SKE的成員,AKB成員的健康管理近來都差左,希望大家能夠盡力保持身體健康!
    [版主回覆03/20/2012 22:52:18]而且メンバーの体調(精神的なものも含めて).....精神方面其實都幾緊要
    之前某D成員比人話.......
    [版主回覆03/20/2012 22:43:57]係呀,唔想見到有人因為咁畢業.....

    回覆刪除