2012年5月3日 星期四

各Team的"顏" .1

最近發覺各TEAM的center都不會是隊伍中最美的一人~~@@

當然,要成為center有好多因素......

不過今日膚淺D,只看顏~~-
=v=

1.乃木坂



乃木坂46

Center----------生駒里奈   VS   傳說中的平均顏----------白石麻衣

其實除左佢地一開頭組團的時間,我都冇咩閞注過乃團......
不過我依家先發現原來我係乃團第一眼留意到既竟然係生駒-    -唔知大家會唔會都係咁(當時好似未有7福神,吉本彩華重係乃木坂既時期)

理由~~~當時既感覺~~~應該係果班人係佢最唔似女仔(?)既女仔......以下係當時既相片




(可能我比較鍾意特別少少既type-   - 有少少覺得佢似 橋本 奈々未,不過橋本比較有氣勢D)

講番正題先,係之後我先覺得白石依個人又真係幾靚.....
不過依家回想番之前,我有印象既都係最有生駒,其他都冇咩印象-   -
以"美人度"黎講,我相信乃團大家都唔會反對最強係白石,問題係佢冇咩特點...

我舉個例子,係一般既節目入面,主持或者MC既樣子都唔會差
但係大家會留有印象既應該都係嘉賓
Y~?因為鏡頭?發言?
但通常MC,或主持既鏡頭發言既時間會更多...

點評:
生駒 ---> 一個小正太.
白石 ----> 唯一缺點是沒特點.

2.NMB















 




center-----------山本 VS 小惡魔--------美優紀

NMB比較特別,據說本身的ACE是美優紀

不過因為黑歷史,才成就了現在的彩姐.



其實我個人認為NMB的美人擔當應該是福本愛菜@@~~
因為連我一個不是飯的朋友睇到山本既相都話....
My fd:佢真人塊面應該好怪
me:點解?
my fd: 佢真人塊面就應該係好"偏"

點評:
:
山本 --------> 一個鞋拔面.

美優紀-------> 一副呆笨相.




待續~~

1 則留言:

  1. 大致上贊同,雖然乃木坂中美人多的是,不過白石的確是最正宗的平均顏。生駒就算是乃木坂「ぽんこつ」代表;「ぽんこつ」也是秋P的喜好之一,看初期前田、向田就知道了。
    而說到NMB的顏擔當,我也覺得渡邊是不二之選,當然平均能力值是山本比較高,所以人氣比渡邊更勝一籌,但我相信隨着NMB的在一般人間的認知增加,山本和渡邊的距離將會拉近。

    回覆刪除