2012年5月13日 星期日

各Team的"顏" .2


最近發覺各TEAM的center都不會是隊伍中最美的一人~~@@

當然,要成為center有好多因素......

不過今日膚淺D,只看顏~~-
=v=

3.SKE

終於到我最鍾意既SKE了.....

Center:松井J VS 松井R



 

我相信大多數人都會選擇松井R作SKE美人顏吧.....因為透明感....

但我認為最多只算是.......薄幸美人

當然,我一向都唔認為我推果位~~~即係珠理奈...係美人顏
,
所以以下會有幾位成員作參考







 

大矢.......我覺得佢有種古典的感覺.....個人認為唔錯的....-v-略近松R類型





小林亞實......不知怎說,總覺得差了點東西-.-




出O變態陽 ..........其實不錯的~~


還會繼續哦-   -

3 則留言:

  1. 小弟要見到茉夏茉夏茉夏...! (搗亂mode...~)
    [版主回覆05/18/2012 20:46:02]可以考慮,其實我都唔係好熟佢....
    剩係知佢唔知幾時大隻左好多- -....

    回覆刪除
  2. 玲奈有很強的個人魅力
    雖然未必是公認的美人
    但是每次看她做主角的紅組PV
    也會被她深深吸引

    回覆刪除
  3. 為什麼出口陽會成了變態?好像古川嗎?
    [版主回覆05/24/2012 01:22:13]-v-好多原因
    其中一樣係佢偷窺金子沖涼,
    同夾硬同其他成員一齊沖涼-v-

    回覆刪除