2012年8月5日 星期日

妄想の時間:48系中你會選誰和你同班呢~

48系中你會選誰和你同班~同埋坐位分配~~

好~~先公佈一下我既~~

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




















班導希望是湯淺和女王~~

  


 

 

 

         

 

 

     自    己         
      









班導:湯淺,女王


 斉藤真木子丨 山本彩 丨 入山 丨 公主 丨 璃隊


    小林亞實 丨 自   己 丨珠理奈 丨 高柳丨出口陽
 
  梅本まどか丨 大矢 丨山下ゆかり丨 久美 丨菅なな子



大至上就係咁樣啦
由左至右,上至下開始講下~~







真木子(不好笑的關西人)+山本彩~~~感覺上堂會好歡樂....會有唔同既話題可以講下,笑下咁...




入山~~~喜歡二次元的入山.....應該會談得上話~~


公主~~~  =    =完全唔知可以同佢講咩,不過如果真係同班既必定會嘗試下追佢~~




璃隊~~~ 會揀佢做班長...有凝聚力,本身打算揀才加~不過璃隊溫柔D~


小林亞實~~~  擅長烹飪,溫柔,不太突出,外貌不錯---可以說是作為女朋友最接近現實的對象....


我家的珠理奈~~~~體育系,鍾意佢率直既個性,有唔少話題~必定會好開心~~是我的No.1


高柳~~~因為本人也十分喜歡動物,估計會成為好友


出口~~~溫柔,可以傾下大人既話題,會係理想的姊姊~


梅本~~~傾賽車既話提必定好開心~相信會成為好友~

大矢~~~感覺會成日搵佢幫手-v-


山下~~~沒記錯好像是混血兒?!....和亞實是好友,所以估計會傾到計


久美~~~本身的存在就是~~好像會發生好有趣的事情,應該會笑死我


菅なな子~~~有學劍道的應該可以和我交流一下的,另外會做機械人方面應該可以有不少話題,也希望會有這樣優秀的同學



班導~~~估計會是一個好好玩,會同大家一齊玩的班~~





















 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

以下係因為本身打算寫既,但係之後又覺得太多人,只打算寫坐在鄰近的同學~~
所以就放棄了的成員

 

 

矢方~~K2搞笑擔任,不過有真木子和山本,所以out了

高田,智子~~~因為有出口在,所以out了

金子,花音~~~因為不想分開這對好搭擋~所以out了

 




以上~~今日的blog好像略短

唔知大家究竟會想邊位成員同你同班,坐你隔離呢~~?




6 則留言:

  1. 我就想優子和里英坐我左和右邊,因為優子上課時會跟我傳紙仔而里英又可以教我做功課
    [版主回覆08/05/2012 17:35:19]相信優子都唔少人會入選,而且可以同佢講下男仔既話題~HAHA...冇錯的確係要搵人教~而我就會搵大矢或者菅7子-v-

    回覆刪除
  2. 完全是SKE學園
    [版主回覆08/05/2012 17:32:47]正常的~~因為我推SKE ma,比較熟SKE既成員~
    其實本身係打算剩係寫SKE既成員,不過考慮到睇既人唔一定熟悉SKE,就改為48系~~
    我加左個細表系上面~~方便大家一齊玩~

    回覆刪除
  3. 呢個班級應該會係好有趣的一班~其實要排這個sitting plan都ok難諗XPP
    [版主回覆08/07/2012 02:14:45]就係有難度先好玩嘛~~
    雖然我唔係CP黨~不過我都唔想拆花音同金子~~
    所以冇放入去~呵~
    [松鼠回覆08/06/2012 19:28:06]自己妄想出黎個個呀~唔忍心拆散CP們但係又有其他人想擺入去
    [版主回覆08/06/2012 03:54:41]HAHA~~
    你指老師排,定係排自己果個~??

    回覆刪除
  4. 一班太少~
    全級連我238人
    不想那麼多了
    [版主回覆08/07/2012 02:12:46]呵呵~~太多人了~~識唔哂~~
    好似佢今日公佈既game咁~~

    回覆刪除
  5. 有趣哦. 不過呢.....
    出口......溫柔嗎......不是個變態嗎?最近S女又公然摸成員PETPET了......
    公主......不要追她!公主是王子的!(百合控+TEAM PURO爆發!)
    小珠應該會是一個做朋友的好對像.
    久美當然有趣了. 不過大矢曾說現實中的久美其實很成熟......也許並沒有想像的有趣......
    不過一定會是好朋友的人選.
    [版主回覆08/12/2012 21:09:36]出口真的幾溫柔,其他成員會搵佢傾心事,而且幾照顧同屋既金子...變態係佢其一個部分~~
    公主-v-感覺可能會比想中易追,因為好似幾單純
    小珠唔睇情況,想到就做既性格,同埋會將壓力放係自己身上依樣令我好欣賞佢,
    而且唔太會照顧自己,不過佢積極向前性格我有信心可以同佢結婚-v-
    久美的確係幾成熟,有趣既地方係單純既性格同埋好脫線

    回覆刪除