2013年6月13日 星期四

恭喜"松井珠理奈"冲破<神7の壁>

恭喜"松井珠理奈"冲破<神7の壁>,得到第6位!!!!






先放一下最終得票~~


SKE今次算得上係大勝利呢~~
不過我覺得最有趣既係SKE的反營運勢力.....將大部分舊E的人氣成員都推了入圈內



不過我覺得依樣嘢有好有唔好......好似北原就係其中一個受害者~

(大圖link:http://blog.yahoo.com/_WROTKSOKOQLCSMK3PUCV5EID2A/photos/1067081/originalSize)






而且個人認為咁做有d同選舉既意義有點背道而馳......


雖然見到有大量SKE成員入選係開心,但因此亦可能埋沒左一d本應入選既成員....


另外,我認為選舉係因為鍾意一個成員而去投票比佢,而唔係要同運營對著幹而去投票比某人....


當然,好似SKE request hour既羽豆得第一,係唔同既~~果個係fans所送比畢業成員既禮物~~




小珠方面的集資~~珠飯的團結力真好~









另外,附上今次我既top 10預測~~






本身其實都覺得小珠可以入神7,所以擔心都唔算太大


將大島排第二既原因,係覺得肥秋唔會比佢連霸,因為如果係咁就真係會太沒趣了~~


而我的確係低估左指原既實力.......不過都相信麻友今年會再次加強自己~~~


至於柏木,佢既飯忠心程度,遠遠比我想像之高,本身係預期會下跌的....


美美方面~~本身想排小珠前面.....不過我期望小珠可以入前五~~所以就咁了~~而且畢業效應.....比我想像中細呢...


麻大將會係另一篇再講~~


南哥,陽菜我相信小珠今年可以險勝兩位.....而小珠都不負眾望,挺進神7~~


至於玲奈,由於上年冇咩進步,所以排番佢第十,擔當神7既門番~~






今年AKB總選舉中, 我們的小珠--松井珠理奈得到第6位!!

而且票數上也是比上年多(2012年45747票,今年77170票), 是SKE48成員中選舉排名最高位, 小

珠繼續成為<SKE皇者>, 再度登上SKE帝位!






除了SKE小珠外,玲奈奪了第7位,W松井終於雙雙殺入<神7の位>,

須田也奪了16位,選拔圈入已被SKE佔據了三個位置,可謂









明年小珠都要繼續努力~~!!


珠理奈會繼續進擊~~!!







以上~~~~

2 則留言:

  1. W松井今次真是超強(雖說是正常的...)
    須田和柴田都很強呀~!
    [版主回覆06/13/2013 19:04:50]=3=新加左D內容~~~
    柴田今次一夜走紅呢....真係估唔到~

    回覆刪除
  2. 你估中了第8、9,我叻你少少,叻中了4567XD

    回覆刪除