2016年10月21日 星期五

AKB 合照會 + 日本之旅 -- Day3 part 2



話說~~由於同行朋友茄子因為兒玉身體不適

缺席合照會,所以影完兩張008之後自己返左酒店附近散心

所以就變左我同蛇子兩個人去左行橫濱


我完成左第6部之後~~就同佢約左係紅磚倉庫度等~~

日本日夜溫差真係幾大...已經開始凍了


唔可以唔提下........日本人真係幾熱愛拉麵呢......

果幾日關於拉麵既evert都係超多人



傍晚既橫濱港真係幾靚~~

隨便咁影左幾張






之後去左中華街~~

入面有好多中華料理,最感興趣應該係點心放題,

唔貴,不過好唔好食就唔知了~

另外~由於時間關係....大家可以睇蛇仔blog-v-

入面有更多圖同介紹OWO~




(逃)


間點心麵店有好鬼多種離奇口味......

有興趣既朋友可以去買黎試下,我就唔岩LA~



同蛇叫左個SET 食.......點講呢

個麵其實OK...........不過個冰茶....好似飲緊香精咁......



之後應該大家都知

跟住行行下我對鞋個低突然甩鬼左.......=   =

唯有自己一個番酒店換鞋先,掉低左某蛇

差D凍瓜佢(sor-v-)




本身想去大阪王將....不過好多人,最後去左一蘭


其實都係中規中舉....

拉麵展比較有驚喜D~~



Part 2 合照會~~完




次回

橫濱>池袋



2 則留言:

  1. >> 估你晤到喎食神, 咁快更新...
    >> 我都要加速!

    回覆刪除
  2. 睇死你下一篇要等半年-w-+

    回覆刪除