2016年10月20日 星期四

AKB 合照會 + 日本之旅 -- Day3




終於~~到了~~

今次旅程其中一個重點: 7 專合照會

合照會 對於好似我依個日語程度為無限按近 0 既人黎講

可以話係十分之好  



唔係太洗諗要講D咩~反正可能佢答你咩都唔明(除非超簡單)

有紀念品,開開心心帶張相走(除非M...想比人鹽餐飽)



而以下就係我今次所抽既成員了~


3張小珠  3張上西 幾公平~~(好似係-v-)

雖然我話唔係好需要諗講咩.....不過都係有考慮過下

係合照前一晚決定好講D咩~~

好好彩地我兩個推都有D共通點-v-



係當日一早就起左身,落樓下便利店買左個飯團就算~~

去到會場都已經唔少人了

而另外有個網上識既澳門飯因為參加左第一部,所以一早就到左會場

佢同我同行朋友"茄"講話兒玉好似體調不良.........

因為當時未開第2部所以未確認依個消息,最後兒玉真係體調不良....

我FD好似抽左8張兒玉左右.....慘



跟住去左睇下個會場分佈


AKB  |  HKT

SKE                                                   NMB

                                                              賣嘢既地方

出入口


小珠----------------------------------->上西

真係完全唔希望要再咁走黎走去......=    =

由於要成日由街頭走到街尾

而小珠條隊又鬼咁長咁.....所以決定排左小珠先,之後再去搵上西(如果同一部)

因為上西唔係好洗排.......之後就有時間去排小珠下一部



話說係排上西果時,隔離就係太田

遠遠見到佢~~都幾清爽....(SKE珠隔離邊個唔記得了......反正應該都唔靚)




而太田隊列入面排第一個女飯幾靚-v- ~~~




以下

==第一輪==
(雲爺爺應該唔會怪我)








首先係着上年既生蛋TEE去搵上西

上西: (指住件TEE)あ~~

(以下內容請自己想像為日文)

我: 初次見面,我係HK黎架~~
上西: 呀~~真係?多謝~~(驚訝樣)
上西: POSE?
揀左做榴槤少年依個熱門POSE

跟住握手 ~
我: 生日快樂~~(上西318生日,剛過左幾日)
上西:射射(普通話)







跟住~~其實係上西TEE低下着既係珠應援服
所以一除就攪掂
係排緊隊果陣~已經聽到佢把聲了(笑)


珠: (指住毛巾)あ~~
我: 初次見面,我係HK黎架~~(佢有少少O咀)

Staff: POSE?
揀左馬路2既pose




















跟住握手 ~
我: 生日快樂~~(珠308生日,都係3月)
珠:XYSZJIHU(聽得出係韓文,應該係多謝,88之類掛)
PS. 珠果度個位係唔知點解特別高....攪到幾難就位


==第二輪==




由於緊張中唔記得想講咩~
珠:POSE?
我: heart~


跟住握手 ~
(重緊張中)
(珠捉住我隻手唔比走)
最後珠講左句:鍾意你呀~~~(推走)




我:惠果然好靚呢~
上西:(有D怕羞)多謝
上西:POSE?
我: heart~

(比佢電暈左@@)握手
唔記得想講咩
之後佢一路捉佢我
握力黎講重大力過小珠(估唔到佢矮矮地都幾大力)
最後佢都係話:鍾意你呀~~~(推走)



==第三輪==

中間出去買左個飯團食.......
同出左去外面睇D生寫,不過都好耐冇買生寫了
所以齋睇就算
我個fd就影完兩張008之後就番左酒店了.......慘







(上西係女優志望,而且係NMB第一人參加電視劇拍攝~)

我: 女演員既事業要加油呢~~
上西: 係,我會加油,多謝~~
上西:POSE?
成日見佢影相係依個POSE,所以揀左


握手
我:今日要走了~~
上西:要再黎ar~~88(O嘴)






係整理好心情之後去到最後機會了~~

(果排佢拍中谷美紀套劇,同埋佢自己都係女優志望)

我: 女演員既事業要加油呢~~
珠: 係,我會加油
珠:POSE?
我: TEAM S 的S啦

2人合力的S

握手
我:今日要走了~~
珠:呀~~88(唔捨得樣)

未講完比人推走了~~


合照會部分~~~~完了









次回~~~同日 橫濱


1 則留言:

  1. >> 我見到好大隻嘅雲爺爺....
    >> 做S pose似乎可以最接近小珠
    >> 次回要等3個月, 半年??

    回覆刪除