2012年12月29日 星期六

大島優子 X 松井珠理奈(三) ----- 東京巨蛋演唱會公式書

大島優子 X 松井珠理奈(二) ----- 東京巨蛋演唱會公式書
終於~~~都到了最後一篇呢........請耐心觀看

轉載自
松井珠理奈吧






================================ 完 ================================






1. 小珠的對手們.....



算起來....小珠對手好多呢......一直以來的玲奈,最近多了後起的~~渡邊美,PRR.....因為次世代拉上的麻友

嘛~~我自己覺得~~PRR暫時不算小珠的對手呢~~要睇下佢下年總選過唔過到12名啦.....11既sae參唔參選都係問題~~但11同12既票差都幾大下......

渡邊美 -3-雖然我唔鍾意佢,不過佢都係幾有實力既(雖然釣師人氣有可能係虛高)......不過要先打倒彩姐同橫山呢.....=3=

Mayu.....其實唔覺得小珠會係佢既對手-   - 因為始終有人氣差呢~~唔只佢,神7都係......雖然有各方都認為小珠下年應該劍指神7,但我覺得重係早左D....
重有半年.......我依家只希望小珠養好身體先.......

另外~~唔知大島認為佢"現今"既對手係邊位呢~?(笑)


2. 小珠自身對48系展望~



系統上會成為大島?

的確.....我認同兩人係有點相似既特質.....好動,愛玩,跳舞力,有ACE的自覺~等~~

但性格上好不同呢.....小珠有小孩的純真,大島有成人既強悍.....各有好處,嘛~~可能的確似大島所講~~是摸爬滾打到今天,的確不易呢.....

希望小珠係歷練同時可以保留一部份既純真~~令依粒原石唔好被打磨過多呢~~



3.  小珠的顧慮....

   
我估.....佢需要顧慮既嘢會幾多......SKE內鬥的不安,自己兼任既立場,自己順位既考慮,如何去帶領隊伍前進,等等~~
依D都係佢要去學習處理既課題呢......嘛,不過~~有D課題,應該係由大聲鑽石已經開始~~
我相信佢可以超越自己,成為帶領akb或ske既存在~~



結尾~~終於完了這個對談呢~~多謝大家收睇~~@@


P.S.果然,我係覺得佢拍寫真既話,重係太早 (-  3  - )/







國際慣例~~今日係兩個版本既小珠~~


珠理奈 同 珠理奧(ジュリオ)
 
 
雖然我兩個都好like~~但我果然比較鍾意少女珠多D-v-
唔知大家點睇呢~~?




以上~~~~

4 則留言:

  1. 系統上會成為大島+1
    我都LIKE 少女珠多D, 這圖的小珠不夠有型,所以我擇少女珠
    [版主回覆01/02/2013 20:35:27]-v-我覺得幾型~~~可以直接去拍校園劇啦~~

    回覆刪除
  2. AKB/SKE/NMB的界線已經逐漸含糊中,,當年還只屬於SKE小珠,,,今年已經半隻腳叉入AKB-.-
    依家成員們玩弄於肥秋手掌之間,,其他地方撿到的原石,就堆哂去本團哂命~我只能怪本團人唔夠爭氣...
    氣場上小珠偏向似優子的~ 她未來做AKBcenter我都沒什麼意見~~
    [版主回覆01/02/2013 20:37:08]-v-係唔係未來center要等佢夠17-18歲先知呢~~~
    不過佢由一出道就開始打入AKB既市場,應該有唔少人會以為佢係AKB既人掛....

    回覆刪除
  3. 一向覺得優子同小珠真係好似,相信營運係未來既日子都會重點栽培小珠同mayuyu等等既次世代,造成新一代既優醬,繼續相愛相殺XDD小珠做center真係無意見,因為佢真係好有氣場,好強勢既感覺~不過希望佢唔好捱壞啦,始終都係一個細路咋...
    [版主回覆01/02/2013 20:50:05]-0-哈哈~~~相愛相殺嗎......那麼橫山會接南哥位嗎....-3-
    唔知了~~等佢過多幾年先知......
    但其實橫山好似細南哥一年=3=

    回覆刪除
  4. 優係醬畢業後,可以話已經冇對手既存在。。
    各方面比都冇一個對手可以挑戰優,
    不同於醬同佢人氣可以用激戰形容,而且都係向女優之路發展,仲要同事務所
    唯有係唔同方面以不同對手挑戰

    反而珠的確經常被唔同既對手比
    麻友珠係現時最有能力接任次世代ace次位
    (雖然paru都係強推做次ace, 而且都漸見起色,不過同麻友珠仲差一段距離)
    迷路珠則一齊安排入本家培訓,真正做到小珠對手,真係先贏到彩姐先講
    [版主回覆01/02/2013 21:09:54]-v-其實我一都相信,次世代係屬於麻油珠的~~
    迷路同paru應該到時會係新既神7掛~~

    回覆刪除