2013年1月16日 星期三

有冇咁誇張呀.......

下面依個post係 2012-12-29出既........(見右下角)

當時我都估唔到係真,睇完就算~~






下面依個8樓既會覆只係佢靠估......估唔到烏鴉口講中左.......

2ch既原post我就搵唔番啦~~~

跟據記憶,傳言一開始係講會有兩個人畢業.......

一個係年尾,關鍵字係"高中生","人氣者"~~~人氣高中生好似得三個

結合起上黎大家應該都估到~~~~就係9妹........

因為小珠就冇咩可能,木崎差唔多力營運推左成半年,冇咩可能推個畢業予定既人.......

另一個都係人氣者......依家睇番,應該就係小木啦........

--------------------------------------------



感言片段:http://v.youku.com/v_show/id_XNTAyNTM4OTQw.html


補充湯淺G+

汤浅洋上午5:55(已编辑) - 公开

業發表。
今天,SKE48的9名成員(桑原みずき、高田志織、平松可奈子、矢神久美、赤枝裡々奈、小木曽汐莉、上野圭澄、原望奈美、小林絵未梨)公演結束後在飯們面前發表了畢業演講。

這些成員在去年夏天的時候就跟我談了很多。想要嘗試各種事情,但是希望繼續SKE48的活動,在這之間糾結著。晚上聊到很晚,時而哭泣,和我說了好多事情。我比成員的父母還要年長,總覺得像是家族談話一樣。 SKE48能成立有相當一部分是因為有了家族的支持,很多時候和雙親說明了活動相關的內容並得到理解。感覺我真的就像是父親一樣,想要給成員這樣一種感覺。

另外,這個成員期待著這樣的活動,我想回應著。但是,這不是能讓所有成員都能實現希望的簡單的世界。想要回應應援著成員的各位飯的期待。想要進選拔、想要演舞台劇、想要當演員、想要當聲優、想要上大學、想要去海外留學、年輕的她們有很多很多夢想。

然而,成員最終的想法是加入SKE48參加活動是幸福的事情,直到現在,大家都說能參加公演啊活動啊是很喜歡的。說這些都很開心。

每天都和很多成員接觸,很好的了解了各個成員的不同想法。組合活動的時候應該一心一意。

最近看見了很精彩的東西。總是認真的去獲取。桑原在紅白結束後的後台問我,「湯淺桑還記得嗎?劇場公演初日(2008年10月)結束後的會議上,湯淺桑說總有一天SKE48要參加紅白。」終於實現了呢。桑原哭了。其他成員也一樣感動著、興奮著。我把SKE48成員的力量帶到了紅白。當然,要感謝那個時候有那麼多的給我門應援的飯們。到此為止,獲得o榜第一,第一次名古屋什麼什麼con,新劇場開張,道路在這裡出現岔口了。從今以後也要進行SKE48活動的成員,現在決定畢業的成員,即將分別的各位朝著各自的道路前進,各自的都再在夢想的旅途中。今後我想要盡量見證朝著各自道路前進的成員們

從SKE48最初就關注著的我覺得這次的發表,一定會讓支持著的各位飯的感覺很辛苦。今天發表前,成員們表示「湯淺桑難道看起來不是最緊張麼」「希望湯淺桑像平時一樣」,我會竭盡全力發表的。一直到畢業那天為止,給畢業成員的聲援拜託了。最後了啊,這次畢業成員們寫下了畢業心情並傳達給肥秋了,真心感謝肥秋。今後,SKE48的應援也拜託了。


---------------------------------------------

老實講,某幾個人都估到會畢業.....不過估唔到會一次過走9個........

雖然有人係情感上會接受唔到......但依個決定如對成員,同SKE都好既.....其實都係一件好事黎既......

我覺得其實湯淺算不錯......



最大既疑點係.......究竟係咪真係營運有派人上2ch放風呢.....?依個係個迷


----------------------------------------------


今日`既blog好短.....




國際慣例~~

食芒果既小珠~芒果顏色好靚~

睇完心情都會甜番D -v-








以上~~~~

4 則留言:

  1. 營運在2ch放料....是為什麼呢?應該是碰巧情中了吧
    [版主回覆01/18/2013 14:55:48]- 3 -但今次佢講到明係"高中生""人氣者"~~
    附合依個兩條件既人係SKE唔係多wo.....就係小珠,木崎,久美
    [永無寧日回覆01/16/2013 22:25:23]猜

    回覆刪除
  2. 2ch一向神人,應該唔會係營運的好事
    [版主回覆01/18/2013 15:20:53]- 3 -但今次佢講到明係"高中生""人氣者"~~~@@

    回覆刪除
  3. HKT、MNB同SKE三大姊妹組合相繼有成員大量畢業,唔通要靠小松井、大松井、彩姐同宅姐支撑大局?

    回覆刪除
  4. 小弟相信,不少48系的職員都是2ch的板友....-_-"
    [版主回覆01/21/2013 08:48:08]- 3 -因為發生左幾件事,所以我先會咁諗~~

    回覆刪除